Autor: 021.rs

Novi Sad
21.02.2017.
10:48 > 12:05
Gradski prevoznik planira da ove godine ponovo pokuša da obezbedi novi elektronski sistem naplate.
  • Deks

    23.02.2017 12:47
    Treba osavremeniti sistem naplate novosadskog gradskog prevoza ali nipošto to ne bi trebalo nekakvom najsavremenijom tehnikom tj. elektronikom, pre svega jer sam gradski saobraćaj u Novom Sadu nije na najsavremenijem nivou. U Novom Sadu nema varijacije saobraćaja, nema običnih a kamoli modernih tramvaja čak ni autobusi nisu moderni. Najbolji sistem naplate gradskog saobraćaja koji se može videti u mnogim evropskim gradovima je karta koja se može kupiti na mnogim mestima poput kioska ali takođe i na automat mašinama postavljenim na svakoj stanici. Ta karta važi obično 90 minuta i putnik je pre korišćenja na stanici ili autobusu mora overiti uvlačenjem u prorez na automatu. Cena varira u zavisnosti za koju zonu u gradu vam treba prevoz. Od momenta kada je overite možete se njome voziti u sledećih 90 minuta u odgovarajućoj zoni. Osnovno je podeliti grad na saobraćajne zone i takođe svaka stanica gradskog prevoza mora dobiti svoje ime kako bi mogao da bude napravljen normalan red vožnje. Mora se učiti od boljih, na primer od Bratislave, Berlina...
  • Blajv

    23.02.2017 10:02
    @Grand parada

    'Najljepši' znači da ima dobar Audi, najtvrđu glavu i da može da dovikne do trećeg brda.
  • Žana

    22.02.2017 23:42
    @Cica
    Archy, OŽENI ME!!!
  • celtic frost

    22.02.2017 20:53
    @Cica
    Najljepsi znac suprotno od GRDAN kao sto si ti.

    Sta znaci rec GRDAN ?
  • Cica

    22.02.2017 15:51
    Najljepsi znac suprotno od GRDAN kao sto si ti.
  • marrone

    22.02.2017 15:11
    iz strucnog ugla
    Citajuci komentare stice se utisak da velika vecina stanovnistva ( po mom sudu oko 95% ) ne zna osnovnu svrhu i smisao postojanja javnog prevoza, niti mehanizme funkcionisanja istog. To je jedan veoma kompleksan sistem, i ne zavisi samo od prevoznika vec od mnogih drugih cinilaca u drustvu. Postujem pravo svakog da ima svoje misljenje, ali se po komentarima ovde samo poneko moze tako i okarakterisati. Nazalost slicna je situacija i u institucijama koje bi trebale da u svom segmentu doprinesu poboljsanju prevoza. Demokratija je ipak za prosvecena drustva, a mi tu imamo jos puno da radimo na sebi. Za neupucene, jos se nisam sreo sa modelom funkcionisanja javnog prevoza na profitabilnim osnovama, svugde u svetu je on subvencionisan na neki nacin, stoga proizilazi da kvalitet prevoza zavisi od ekonomske snage lokalne zajednice. Takodje je u njega implementiran skup mera i naucnih saznanja iz struke, prilagodjenih specificnim lokalnim uslovima i potrebama. Pristup resavanju problema mora biti strucan, baziran na iskustvu a ne politicki. Naravno nezaobilazan faktor je svest i kultura korisnika prevoza. Jeftin prevoz ne postoji, pitanje je samo u kom procentu korisnik participira u realnoj ceni karte.
  • Grand parada

    22.02.2017 12:13
    @Cica
    Arci ti si NAJLJEPSI direktor koji je ....

    Sta znaci rec NAJLJEPSI ?
  • Moca

    22.02.2017 08:26
    Dok bude sef SUK Neboisa od elektronske naplate nema nista. Kao iskusnni penzionisani polcajac neko ga ja doveo u GSP da prima i platu i penziju. Kontrolu je rasturio skoro da je i nema, jer mu smeta.
  • Pešak

    22.02.2017 07:56
    Ne treba mi to sve
    I kada budete imali elektronsku naplatu, i mobilnu naplatu - ja ću ići peške.
    Ne bih da uništavam pršljenove u autobusima GRAS-a.
    Ne bih da čekam po 10-20 minuta na autobuskoj stanici i razmišljam da li će uopšte vozač biti raspoložen da krene na vreme, u minut.
    Ne bih da razmišljam hoću li se zaraziti, isprljati, ili biti odžeparen u vozilima GRAS-a.
    Ne bih da plaćam 55 din to zadovoljstvo, ako za 22 minuta peške stignem do posla.
    Zato, uvođenje elektronske naplate vam neće poboljšati naplativost, niti omogućiti da hranite sva ta politička radna mesta koja enmaju veze sa prevozom putnika.
    Novce koje dobijem za mesečnu kartu, radije utrošim na svoju decu.
  • Bela Laza

    22.02.2017 00:49
    Za Lazara
    Po vama, sve je tip-top. Med i mleko! Najnize cene karata u Evropi? A koga to lazete? U Francuskoj se za kartu koja staje 1.20e (ili manje kad se uzima po 10 karata), moze voziti do 40 km u cistim autobusima koji imaju udobna, tapacirana sedista, klimatizovana. Autobusi su opremljeni podiznim platoima za majke sa decom u kolicima, invalide ili starije osobe. Automat vam govori i istovremeno se isti tekst pojavljuje na ekranu, ime sledece stanice... Pa Nemacka! Platite 2 karte, a sa njom moze da se vozi 5 osoba ukoliko zajedno putuju na istu destinaciju... Necemo da poredimo neuporedivo! Sami otplacuju svoje plate..., pa svako bi to mogao, kome daju monopol. Voze nas u autobusima koji su trebali zavrsiti na otpadu jos pre 10 godina. Na stanicama vecinom nema klupa, nema krova, , a kad ga ima, nema stranica da zastite putnike od kise , sunca ili snega, nema redova voznje... Sta se radi kako bi voznja bila udobnija? I kolike su trase autobusa? Vecina je oko 3km. I sta je tu jeftinije, prosvetite me. Da imamo izbora, sta mislite, ko bi se vozio tim krsevima?
  • Yuta

    21.02.2017 23:43
    Paznja paznja
    Molim ligase i njima pridruzene interesne grupice da opismene ove svoje botove!Nema smisla ne poznavati bar osnovna pravopisna pravila i stalno koristiti iste otrcane fraze!Postaje nezanimljivo!
    Takodje molim da im pri davanju instrukcija ukinete deo o 'osnovnom nivou kulture' jer se gubi smisao kada oni polemisu i sude o istoj!
  • Dare

    21.02.2017 22:56
    Sta nam znaci elektronska naplata u raspalim autobusima koji su stari u proseku preko 14 godina? Ocigledno je neko odlucio da stavi tacku na tu situaciju i postavio nove prioritete. Narod ne vozi elektronska naplata nego autobus....novi autobusi pa onda elektronska naplata. Pozdravljam odluku.
  • Novosađanin

    21.02.2017 22:50
    Realan
    Budimo realni, da li je bolje imati elektronsku naplatu ili nove autobuse? Meni kao gradjaninu je bolje da imam noviji autobus ili vise linija na raspolaganju nego elektronsku naplatu... Drago mi je da je rukovodstvo prepoznalo prioritete koji su bolji za gradjane.
  • Insajder

    21.02.2017 22:26
    Majmun je usao u tenak
    Jokicu pitaj Anitu sta je elektronski sistem onako usput kad budes je pitao da li smes da ides da piskis.
  • Milana AN

    21.02.2017 21:53
    Pojedine komentare je zaista degutantno i citati.Sve ste sveli na unutrasnja prepucavanja,ocigledno starog i novog rukovodstva.Gradjane to ne zanima-cisto da vas obavestim!Svoje unutrasnje probleme i frakcionasenje resavajte u vasoj firmi,a nas novosadjanje kvalitetno prevezite po povoljnoj ceni!Trenutno vam dobro ide,poboljsanje se vidi,nemojte posustajati!
  • mile

    21.02.2017 21:46
    Dabi mogli nesmetano krasti rasturili su i kontrolu. Ostalo je njihovih par poslusnika pomagaca. Nema nista odelktronske naplate, neuvode oni nista te ostavlja trag.
  • Cune

    21.02.2017 21:41
    Za Xxx
    U pravu si,da smrdi,smrdi stvarno nesto!Smrde nezadovoljni partijasi bivsih struktura,koji podrivaju sistem po svaku cenu!Malo im bila decenija bahacenja i puni dzepovi,ubi ih zavodjenje reda i seca njihovih bahanalija!Sada im ostalo samo da pljuju po internetima...Jad i beda od ljudi!
  • Izbori

    21.02.2017 21:24
    Neverovatno,kada otvoris naslovnu stranu 021 od 15 clanaka koji se vide samo ovaj clanak ima 50-ak komentara ostalih 14 svi zajedno imaju 0 komentara.Neko bi nesto zeleo, al nista od toga.Mozda 2024.
  • Cica

    21.02.2017 21:06
    Arci ti si NAJLJEPSI direktor koji je NS ikad imao.Jel ima neko njegov br tel. Please
  • Lazar

    21.02.2017 20:54
    Za botove
    Ocigledno da botovima smeta sto u gsp-u sve funkcionise, sto su plate redovne,95%se finansira od sopstvenih sredstava,najniza gradska karta u evropi,sami kupuju autobuse i zaposljavaju vozace i mehanicare.Sigurno su stare garniture mislile da ce se nastaviti putem koji su oni zapoceli,pa su sada u panici! Sve to govnjivom motkom treba oterati u privatni sektor.
  • Cica

    21.02.2017 20:42
    Arci ti si NAJLJEPSI direktor koji je NS ikad imao.Jel ima neko njegov br tel. Please
  • Vozac gsp

    21.02.2017 20:42
    Istina
    Presao sam iz matijevica u gsp i kao vozac imam duplo bolju platu, a placuju mi i prekovremeni rad,a plata mi je redovna. Uslovi nisu laki ali opet imam bolju platu od vecine fakultetski obrazovanih radnika u zemlji.Kome od kega nije dobro,porucio bih da predju u privatni sektor, da vide sta je muka.
  • Pa ne bih rekao

    21.02.2017 20:39
    Gsp je posle 10 god kupio 10 zglobnih od SOPSTVENIH SREDSTAVA,zahvaljujuci ustedama na nabavkama. E sad sto ste navikli da kombinujete tendere sa po tri ponude a toga vise nema, a vi lepo udrite po komentarima.Treba da znamo da brojimo do 40 i davidimo da je vise uradjeno za zadnje dve godine nego prethodnih 14,a tek ce jos na vasu zalost samo gledajte
  • Gradski bot

    21.02.2017 20:26
    za Mileta, Viktora i Toleta
    Jedino za sta je sposobno sadasnje rukovodstvo i lezilebivici koje su doveli je da kucaju hvalospeve o sebi samima.
    OCIGLEDNO JE da su autobusi prljavi i neispravni, da se red voznje ne postuje, da su vozaci sve bahatiji, da kontrolori skoro i ne postoje... Reci su visak! Kao i elektronska naplata u ovom trenutku.
  • Xxx

    21.02.2017 20:10
    Okolnosti
    Svaki tekst koji se pojavi na temu Gsp govori samo u prilog tome da u ovom gradskom preduzecu nesto golemo smrdi . Razumem botove da moraju da pisu afirmativne komentare al cemu pa sve se vidi sve je transparentno ... Arci je najveci promasaj ove vlasti, unistio je Gsp svojim neradom svojom bahatoscu zaposljavanjem svojih kumova rodbine starleta i ostalih dok sa druge strane ima problem u radnoj snazi koja mu je neophodna.

  • Vozac

    21.02.2017 19:22
    Sramota
    Prosto me sramota koliko nam dobro ide i kakvo nam je rukovodstvo. Firmu nam vodi covek koji nema osnovni nivo kulture, pa taj ne zna prostoprosirenu recenicu da smisli a da polovina od reci ne bude psovka, sofere je sramota da vode takve razgovore . Pritom velika vecina nas ima vece obrazovanje i kulturu ophodjenja od doticnog gospodina. Saobracaj ga ne interesuje to su njegove reci na sve jednom sastanku pa o cemu mi pricamo . Vozila nam se raspadaju celu zimu vozim bez grejanja, pisem primedbe na koje niko ne odgovara kako ja tako i ostali. Da bilo bi super da se uvede ta elektronska naplata al dajte resite osnovne stvare dajte nam ispravne autobuse dajte dovoljan broj polazaka kako bi mogli da normalno radimo svoj posao operite vozila ...
  • Millos

    21.02.2017 18:51
    Tesla
    Moram da citiram mog omiljenog profesora:
    'Ne resavaj problem koji nemas!'
    Naplata karata nije problem u Novom sadu. Gotovo da ljudi plate kartu.
    Po meni bi trebalo promovisati da svi gradjani kupe mesecne karte i malo vise podelio razrede i malo unapredio prodaju (bez onih budjavih budjica). Mislim da bi gomila gradjana kupila kartu od 100 evra na godisnjem nivou ako bi jos uz sve to prevoz bio poboljsan nekim ispitivanjem gde ce povesti sve vise ljudi.
    Na zadnjem mestu bi mi bili nekakvi cekeri, akbili.
  • Boki

    21.02.2017 18:47
    Sta je ovo - znam da nije tema - likovi koji mi znaju licne podatke - kucaju na vrata i pitaju ocu glasati za Vucka?? Wtf?!? Dokle be teror skotovi? Ne mislim samo na SNS, i druge! Ne saljite mi retarde na vrata!!
  • Gari

    21.02.2017 17:54
    Odgovor na pitanje
    Nije NS Inđija ili ZR (nemam ništa protiv, samo je dosta veći grad) pa da se ulazi samo na prednja vrata. Treba instalirati kuckalice (elektronske ili ne) i uvesti dobro tarifiranje. Npr. 45' 50 din, 2h 70 din, pojedinačna karta 60 din, dnevna karta 150 din, karta za 4 dana 500 din. i sl. Nije to ništa komplikovano, samo vidiš kako se to radi negde drugde (ne kao u BG). Ko se ne otkuca, ako ga uhvati kontrola, plaća kaznu 5000 din. i kraj priče, valjda mu više neće pasti na pamet. Šofer ne treba da naplaćuje karte.
    Kad malo bolje razmislim, bolje da se ovi ne hvataju ničega i ostave sve kako jeste, jer su u potpunosti nesposobni.
  • @gradjanim ns

    21.02.2017 17:33
    Kako da ne
    Tacno je da je u poslednje dve godine kupljeno odredjeni broj vozila al kupio ih je GRAD NOVI Sad a ne GSP.
    gsp ne moze da kupi papir za kopiranje i case za kafu. Tuzno je sta je uradjeno od ove firme, unisteno je sve sto je decenijama stvarano al nista bolje se nije moglo ni ocekivati od nesposobnih ljudi koji su bez dana staza postavljrni na sefovske i direktorske pozicije sa sve kupljenim diplomama .
    Nikada nije bio losiji red voznje nikada nisu bili prljaviji autobusi nikada nije se manje postovao radnik u gsp.
  • Zaki

    21.02.2017 17:17
    Nego kolege ligasi i demokrate sto nam malo ne pisete o dugovima koje ostavise ovi vasi,o javasluku i bahatosti u kojoj ste svi uzivali,tlaceci posten i radan svet...Pojasnite malo ljudima kakav je raspad sistema bio u firmi i koliko vas boli sto vam je neko konacno stao na rep!
  • Ivana

    21.02.2017 17:01
    Pa novosadjani nece da placaju ni ovu kartu, a kamoli duplo skuplji Bus Plus...Nema od toga nista!!! Obnavljati vozni park, treba da bude prioritet, da kada platis kartu bar znas zasto si je platio. Moram priznati dugo mi nije kisa padala po glavi u autobusu, vozni park jeste mladji i to treba da ostane prioritet preduzeca.
  • Drage kolege

    21.02.2017 17:01
    Jel vas bar ponekad,malo sramota sto svoje politicke i licne frustracije istresate ovde i preko firme iz koje svi jedemo hleb?!!!!!!Mene je sramota zbog vas!
  • Ivana

    21.02.2017 17:00
    Pa novosadjani nece da placaju ni ovu kartu, a kamoli duplo skuplji Bus Plus...Nema od toga nista!!! Obnavljati vozni park, treba da bude prioritet, da kada platis kartu bar znas zasto si je platio. Moram priznati dugo mi nije kisa padala po glavi u autobusu, vozni park jeste mladji i to treba da ostane prioritet preduzeca.
  • Predragg

    21.02.2017 16:58
    Treba li reci da u Hrvatskoj,u Puli ,gradsko Pulapromet vec 15 godina koristi sistem koji je smislila i isporucila jedna Novosadska firma.Dakle pitanje je placanja koverta zvinjama u NS koje o tome odlucuju. Samo to. A novinari..uradite svoj deo posla-informacija istrazivanje analiza,zakljucci i javni pritisak (ne mislim samo na ,inace odlican,021). Kojim nas imbecilima smatraju nasi politicari i harambase..to izgleda jedino vile i baklje mogu resiti.
  • seljober

    21.02.2017 16:53
    Svet - napred
    Srbija - nazad
  • Realno

    21.02.2017 16:44
    Budimo realni
    Sa jedne strane: zabrana zaposljavanja, zabrana stimulacija, zamrznute plate (pa jos i smanjene), stalan rast cene goriva, sveopsta kampanja protiv placanja karte u GSP, napadi na vozaci koji rade u GSP iako su plate vozacima u inostranstvu pet puta vece....sa druge strane: najniza cena prevoza u drzavi, redovne plate za zaposlene (za nase prilike sasvim dobre), kupovina novih vozila, planovi za modernizaciju necega sto je 40 godina staro...pametnome dosta da izvuce zakljucak!
  • Bokicca

    21.02.2017 16:35
    Ja sam za to da nam prvo obezbede jos novih autobusa!
    Lepo su krenuli zadnjih godinu dana,neka nastave!
  • Bojan N

    21.02.2017 16:32
    Deset godina im propadali tenderi za el.sistem naplate...
    Propadali su i podovi u busevima ali neke nije bilo briga za to...
    Podrzavam ovo sto se sada radi,po redu,prvo obnoviti vozni park,pa onda osavremeniti naplatu!
  • Ns

    21.02.2017 16:26
    Prioriteti
    Lepo pise u tekstu da su prioritet novi autobusi. Da imaju lepo vaspitani sugradjani sta da saraju, grebu, cepaju, prljaju i unistavaju...a kada bi i gradjani malo poveli racuna o svom ponasanju, jos ako bi, ne daj Boze kartu kupili, bilo bi novca i za nove buseve, i za bezbednost, pa na kraju i za modernizaciju...ali da, najlakse je pljuvati...
  • Polako Al Sigurno

    21.02.2017 16:25
    Elektronski sistem bi resio 95% problema u firmi.Sve bi bilo transparentno i merljivo.E sad ako to ne odgovara mufljuzima i sitnim mesetarima koji su navikli da muzu iz firme u proteklih 15 -ak godina oni neka se bore da ne uvedu elektronski sistem.Nadam se da ce se vredni ljudi izboriti za taj sistem kao i za buseve.Bilo bi lepo i savremeno.Uvek navijam za opste dobro
  • Povećana

    21.02.2017 16:20
    Radioaktivnost
    Bacite pogled na Eu podatke o nama.... radioaktivnost. Novi Sad po starom - 124.
    Imamo sreće da ga oblaci stalno zaobilaze.
    Za Beograd naši ne objavljuju, prazno je. Jer je Vinča na 140.
    Makedonci su na 167...
    https://remap.jrc.ec.europa.eu/GammaDoseRates.aspx
  • Auuuu

    21.02.2017 16:18
    Lajte kere
    Ok, jasno je da je predizborna kampanja pocela i da treba dati manevarskog prostora dezurnim pljuvacima. Kritikuje se ideja o modernizaciji, sad su ok karte iz masinice od 40 god. Da je naslov teksta bio "GSP planira da zadrzi trenutni sistem naplate", onda bi svi bili za modernizaciju.... Druga stvar, u tekstu se nigde ne spominje izjava bilo koga iz GSP vezana za navodni sistem, a "novinar" vec zna da ce isti biti kao BUS PLUS. Cudi me da nije napisao i koja ce cena karata biti na kioscima, kao i radna vremena istih....
  • Raritet

    21.02.2017 16:10
    Bogu hvala,red je vise da se zamene one muzejske masinice za karte
  • Tole

    21.02.2017 16:01
    Kada god vidim neki clanak o GSP u i pogledam komentare,slatko se ismejem!Izgleda puna firma dusebriznih radnika,uglavnom razocaranih LSV-DS clanova...dokonih ocigledno!
    Treba ih uposliti,manje ce lupetati!
  • Viktor

    21.02.2017 15:53
    Ova recenica u kojoj gradski prevoznik kaze da je prioritet obezbediti nove autobuse govori mnogo vise od svih vasih zluradih komentara!
    Konacno neko postavlja stvari na svoje mesto!
  • Mile

    21.02.2017 15:52
    Gsp istina
    Izgleda da su se ostaci dss interesne skupine i ljigasi probudili iz ucmalog sna, naravno punih dzepova i poceli da salju komentare protiv rukovodstva koje ih izvlaci iz bule u koju su ih stojkovicka, basaric i ostali lezilebovici odveli:)
  • Jordanka

    21.02.2017 15:32
    Da,da,neko se vec deset godina pokusava ugraditi na elektronskom sistemu naplate....a mi se sve te godine vozili u raspadnutim autobusima...
  • Pokemon

    21.02.2017 15:27
    Busplus za korumpirani gsp. Odlicno.
  • Jord

    21.02.2017 15:26
    Jel pita neko novosadjane sta bi??!
    Kakav elektronski sistem?!
    E pa mi necemo duplo skuplji prevoz i beogradski Bus plus!
  • darko

    21.02.2017 14:53
    @Rade
    Tako je Rade. Svako treba da ispostuje svoj deo. Gradjani da placaju a GSP da pruzi sto bolju uslugu. Ja redovno placam kartu vec vise od 20 godina ali se u poslednje vreme losa situacija u GSP-u odrazava na red voznje. Svi smo svedoci toga,a i Novi Sad nije veliki grad i sve se cuje sta se suska po javnim preduzecima.
  • Sanja Lovren

    21.02.2017 14:39
    Tender
    GSP je leglo krominala i javasluka koji je napravio Arci. Elektronsku naplatu nema ko da uvede a to neko lepo rece nikom nije interes jer bi se onda video sav nerad trenutnog rukovodstva koje gleda samo licni interes i namesta tendere sa Pozitivom. Zasto kupuju se racunari kao za Nasu a sa druge strane ne antifriz .
  • Gradjanin ns

    21.02.2017 14:28
    Modernizacija
    Svaka cast gsp-u, koji je u proteklih 2 godine od sopstvenih sredstava kupilo 20 autobusa, a ukupno cak 50, el.sistem bi bio pun pogodak. Nek se druge gradske firme ugledaju na njih, vide se rezultati, najlakse je pljuvati i hejtovati:)
  • deda

    21.02.2017 14:16
    mislim da prvo treba da rese problem nedostatka vozaca, i ovo sto je ostalo ce uskoro u austriju il svabiju, bice seca linija i to zesca, nekad su beogradjani kmecali kad vide kakvi su Hleb, Cistoca i GSP u nasem gradu, kanda doso red na nas da kmecimo
  • darko

    21.02.2017 14:14
    @Pitanje
    Resava se da bi se brze i bezbednije putovalo, jer bi vozacev posao bio samo da vozi putnike, ali pod uslovom da sistem funkcionise i da putnici postuju pravila.
  • darko

    21.02.2017 14:11
    @Pitanje
    Resava se da bi se brze i bezbednije putovalo, jer bi vozacev posao bio samo da vozi putnike, ali pod uslovom da sistem funkcionise i da putnici postuju pravila.
  • Dragan

    21.02.2017 14:06
    Pokazne
    A sta fali dosadasnjim pokaznim kartama (sa markicom za odgovarajuci mesec) ? Nista, odlicne su.
  • Rade

    21.02.2017 13:34
    Naravno da tenderi propadaju kad im ne odgovara da se vidi realan priliv novca od naplate karata .A i vreme je da ljudibshvate da se mora placati prevoz i da to nije socialna kategorija i da ga placaju samo svesni i posteni gradjani a olos da se vozi za dzabe pravdajuci se da nemaju para ali zato za cigarw i kladionicu imaju .
  • Panic

    21.02.2017 13:33
    Ha ha
    Ko ce to da uvede elektronski sistem naplate pa Arci i strucnjaci oko njega su unistili gsp. Nijedan segment ove firme ne funcionise, red voznje se odavno ne postuje niko se ne bavi saobracajem, tehnicki sektor je katastrofa , kontrola uopste ne radi .... a za sve to je odgovoran Arci i nesposobni Jokic i njegovi puleni Mitrovic i Aca Loncar.
    Kakav elektronska naplata pa gso nemoze da obezbedi dovoljan broj vozila iako trenutno ima najveci broj vozila na inventaru u istoriji 270 o cemu vi pricate. Zasto se malo ne raspitate sta se dogadja u toj firmi. Jedino sta se radi u gsp je skupljanje kapilarnih glasova Arciju kako bi se on prikazao kao veliki direktor mada i to mu sad vec masovno zaposleni odbijaju poslusnost valjda oguglali na koje kakve pretnje i ucene ... jedino cemu se zaposleni nadaju je da Arciju vide ledja i kakav elektronski sistem .
  • Trinity

    21.02.2017 13:29
    Kad god se vratim iz neke druge, iole normalnije zemlje, ono sto me "ošamari" u startu je gradski prevoz i autobuska stajališta. U Novom Sadu se naplaćuju karte na isti način kao i pre 50 godina, na isti način kao i u najzabačenijem selu, i to oduzima vreme, nepraktično je i za putnike i za vozače. Naravno, sasvim druga priča je to što bi uvođenje tramvaja donelo mnogo koristi, ali očigledno je da se to neće dogoditi u narednih minimum 10 godina.
  • DonJuan

    21.02.2017 13:26
    A da prvo obezbedite normalan prevoz, dostojan coveka? Autobusi su prepuni, prljavi, smrdljivi, zimi ne greju al zato leti greju! Manite se naplate, ponudite prvo nesto vredno placanja!
  • Miki

    21.02.2017 13:16
    Valjda se prvo resi sigurnost,klimatizacija i vise polazaka a onda kumovske veze resavaju elektronsku naplatu i video nadzor.
  • Pitanje

    21.02.2017 12:44
    Šta nije u redu sa sadašnjim sistemom? Koji se problem rešava?
  • Darko

    21.02.2017 12:37
    Ako bi ovo dobro funkcionisalo, da vozac ne mora da gubi vreme vracajuci kusur, slazem se da bi trebalo da se uvede. Svako treba da radi svoj posao. Gradjani moraju da budu savesni i da placaju karte, a da GSP novac koristi da vrsi svoju osnovnu namenu, da prevozi putnike i da kvalitet, brzina i kvantitet prevoza bude sto bolji , a ne da se pune stranacki dzepovi.
  • Perica

    21.02.2017 12:23
    #####
    PRVO AUTOBUSE kupujte...a kad skoći standard onda ELEKTRONIKU...
  • Novosađanka

    21.02.2017 12:09
    karte za trudnice
    Bilo bi lepo da u Novom Sadu imamo besplatan prevoz za trudnice, trudnice kupuju karte i nemaju pravo na besplatnu povlasticu, ili čak plaćenu. Imaju veliki broj pregleda, a potpuno su zaboravljene, iako je dece sve manje i manje.
    Sistem to moze da resi lepo izdavanjem trudnicke karte kao u Beogradu,donesete papir da ste trudni i dobijete kartu gradskog autobusa besplatno. Molim vas potpišite peticiju i pomozite našim sugrađankama.
    https://www.peticije24.com/emb/168030
  • neko

    21.02.2017 12:00
    Zanimljivo
    Ko ce se ugraditi u tender?
  • tvrtko

    21.02.2017 12:00
    ...
    Eve ga Bus Pljus i kod nas. Hoće li lemati raju po busevima ili se to dodatno plaća na onih 130 milki?
  • ns

    21.02.2017 11:12
    Ne vredi !!!!!
    Dok je vama smotani arci direktor dobro autobusi i izlaze u voznje !!!Pa zar stvarno u tom preduzecu ne postoji ni jedan sedi inzinjer koji je tu proveo radni vek da bude direktor neko ko zna svaki deo te firme?????Nego ovako vam je dir deckic koji ne zna da odgovori na 90 posto pitanja koje mu svaki dan upucuju zaposleni.
  • Nervirach

    21.02.2017 11:10
    Ni to ih nece spasiti od propast zbig strucnjaka doslih sa telegramom. Sve su sjebali.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna